sobota 27. dubna 2013

Pohledy


~Z pohledu Naruta~
Jsem doma.Po dlouhé době to můžu říct.
"Naruto!"Sakura..Sasuke..Kakashi.Jsme zase tým.Všechno je tak jak jsem vždycky chtěl.
Když za nimi teď jdu,vidím tu nejlepší medičku a téměř posledního Uchichu.Zajímalo by mě jak mě vidí oni.
Pocit toho když se k nim přiblížím a ..já..já jsem Hokage!
Nemůžu uvěřit tomu že jsem Hokage..je to můj sen.Mezi moje sny patřilo i tohle.
Ten pocit domova v Konoze.Vždy jsem se tu cítil doma ale teď je to jiné.Citím tady všude takovou klidnou a hřejivou chakru.
"Co děláš idiote.?"Typický Sasuke.Pro něho budu vždycky idiot,i když jsem Hokagem a on je pode mnou.
"Být Hokage není jednoduché Sasuke,právě si hlavou projíždí důležité věci."No..nevím jestli je tohle zrovna důležité Kakashi,ale jsem rád že jsem doma.



~Z pohledu Sasukeho~

Je divné být tady a..chovat se jako bych nechtěl Konohu zničit.To co jsem udělal bylo správné,myslím.Už jde "Naruto!"Naruto.Když byl ve válce ..bojoval s Tobim a ostatníma!
Překonal mě..ale já se taky zlepšil.On je Hokage a já jsem v AMBU.Né že by byl Hokage můj sen ale .. Naruto jseš sakra hodně dobrý.
Jak jde s pláště který šustí každým krokem.Na zádech napsáno šestý ..
Jaká je o tobě vlastně pravda?Nikdy jsem se o tobě nic nedozvěděl.Furt jsem říkal že si byl už od začátku sám tak jak můžeš vědět jak se cítím.
"Co děláš idiote?"I přes to že jsem ho nikdy nechtěl uznat.Protože byl pode mnou ..tak teď tě uznávám Naruto.
"Být Hokage není jednoduché Sasuke,právě si hlavou projíždí důležité věci."Zajímalo by mě na co teď myslí.

~Z pohledu Sakury~
Kde se ten Naruto fláká..?Támhle je!
"Naruto!"Když se na něho podívám tak mi celkem připomíná čtvrtého.Ty vlasy a modré oči ..
Jak se asi cítí Sasuke?Jaké to pro něho musí být,být tady?Doufám že už nikdy neodejde,jsme tým.TÝM 7!
Kakashi,Sasuke,Naruto ..Naruto je Hokage.Sasuke je v AMBU mezi nejlepšími jednotkami.Kakashi-sensei je pořád stejný .. a já jsem Medik.Je to vtipné ale,připomíná mi to naše učitele.Přece jsme se každý učil od toho nejlepšího.
"Co děláš idiote?"Uplně stejný Sasuke.Ani trochu nemá úctu k Hokágemu!
"Být Hokage není jednoduché Sasuke,právě si hlavou projíždí důležité veci."Podle toho jak se Naruto dívá do země to není na přemýšlení o povinostech Hokageho.

~Z pohledu Kakashiho~

Jak je možné že mě překonali.Pamatuju si jak byli malincí a nic neuměli.Ale teď jsem pro ně jenom doprovod.Připadám si..tak slabý. (T.T)
"Naruto!"Sakura ..ona je Medik.Věděl jsem že bude dobrá.
Sasuke byl sice zločinec ale je cajk.A ten největší .. Naruto.Můj žák,jsem na něho hrdý a uznávám ho.A řekl bych že je nás více co ho uznávají.
"Co děláš idiote?"
"Být Hokage není jednoduché Sasuke,právě si hlavou projíždí důležité věci."I když na to vůbec nevypadá.










Žádné komentáře:

Okomentovat