pátek 16. srpna 2013

Naruto: Citáty, výroky a hlášky

NARUTO CITÁTY, VÝROKY A HLÁŠKY




"Jako ninjové musíme jít za ideály listové a chránit je!" -Neji

"Nesmíme nechat komukoliv z vesnice k Orochimaru jít. Nikdy. Naruto, máš lepší oči než já. Sasuke je teď v temnotě." - Neji


"Nemůžeš mě porazit. Věci jsou tak prostě dány." -Neji

"Mám důvod tady neprohrát! Vždycky mi říkali, že jsem génius. Proto nemůžu prohrát. Kvůli všem těm, kteří věří že jsem génius. Říkals, že slabá postava umírá první, viď? Koukni na tuhle situaci. O osudu si lidé prostě nerozhodují." -Neji

"Je tu někdo kdo může Sasukeho v temnotě najít a zachránit ho. Protože ty, Naruto, jsi mě zachránil z temnoty." -Neji

"Hinata-sama, tvé činy jsou prostě naivní. Lidé se nemohou změnit " -Neji

"Tato hra...když jsi se mnou začal bojovat, tak už bylo rozhodnuto." -Neji

"Na rozdíl ode mě, ty nejsi loser." -Naruto

"Věř tomu!" -Naruto


"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto

"Stát se Hokagem je můj sen!" -Naruto

"Teď to chápu. I kdybych měl ochutnat ďáblovo ovoce, musím získat moc. Jsem mstitel." -Sasuke

"Nestojíš ani za to abych tě zabil. Bláznivý bráško." -Itachi

"Jestli mě chceš zabít, opovrhuj mnou, nenáviď mě a žij si špatně... Uteč a opatruj svůj život. A jednou, až budeš mít stejné oči jako já, přijď za mnou." -Itachi

"Ten den jsi mě naučil, jak je samota bolestivá! Teď to chápu dobře. Mám rodinu, mám přátele, ale když odejdeš...pro mě...to bude stejné jako být sama!" -Sakura

"Vše co jsem dělala bylo, že jsem je zezadu sledovala...teď se oni budou zezadu dívat na mě!" -Sakura


"Smysl života asi není. Pravděpodobně během života najdeš něco zajímavého co můžeš dělat. Jako jsi našel tuhle květinu. Jako jsem já našel tebe." -Orochimaru

"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara

"Duše potřebuje smysl života..a tak jsem se rozhodl, že můj smysl života je zabíjet každého kromě mě. Cítím se živý..."-Gaara

"To co říkám, na konec, jsme každý sám, správně?" -Tenten

"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Ino

"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito

"Mé jméno je Uzumaki Naruto! Neprohraju ani s jedním z vás!" -Naruto


"Je tu hodně věcí co nemám rád a doopravdy rád nemám nic."-Sasuke

"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku

"Jak problémové." -Shikamaru


"Byla jsem schopna se trochu změnit...?" -Hinata

"Neji: Proč tolik bojuješ proti svému osudu? Naruto: Protože jsi řekl že jsem loser."


"Nemohla jsem..nemohla jsem zastavit Sasukeho. Já-já si myslím, že jediná člověk co může zastavit Sasukeho jsi ty Naruto, jen ty.." -Sakura

"Teď když to říkáš, ano, mohl bych mé milované pomstít. Ale vidíš, všichni moji milování jsou už mrtví." -Kakashi

"Za odvahou nic není." -Kakashi



"Mé tělo se pohybovalo samo ty pako...nesnáším tě." -Sasuke

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee

"Opravdu jsem chtěl být jako ty. Byl jsi má...inspirace. To proto...jsem tenkrát byl doopravdy šťastný...když jsi mě konečně přijmul. Bylo to poprvé co jsi mi to řekl."-Naruto

"Od té doby, i když bych si to nikdy nepřiznal...jsme byli přátelé."-Naruto

"Nebylo to bezvýznamné. Pro mě ses...stal mým nejlepším přítelem."-Sasuke

"Je pravda, že nevím nic o rodičích nebo sourozencích, ale když jsem s Irukou-sensei, tak se ptám...jestli je to stejné jako mít otce...a když jsem s tebou...jestli je takovéhle mít bratra."-Naruto


"Tati, konečně mám přátele."-Chouji

"Tam kam odešel ho nemůžu následovat. Ne, je to jiné místo kam každý z nás jde. Nevím o vhodnějším osudu pro zlého ninju. "-Zabuza

"Co se děje? Bojíš se, že jsem silnější než ty, Sasuke-chan?" -Naruto

"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime

"Důležitější než tahle mise je záchrana Rin!!!"-Obito

"Kakashi, myslím, že jsme se konečně stali přáteli...nedokázal jsem se Rin přiznat...chtěl jsem s vámi být déle *zemře*" -Obito


"Rin...Obito tě měl rád...miloval tě...byla jsi pro něho důležitá...kvůli tomu tě budu chránit i za cenu vlastního života."-Kakashi

"Vše co kvete jednoho dne uvadne" -Orochimaru

"Být prvotřídní je něco o čem se musí přemýšlet. Mít sílu znamená izolovat se a stát se arogantním. I když jsi ze začátku chtěl jen naplnit svůj sen." -Itachi

"Co o mě víš, když nemáš rodiče ani sourozence? Co o tom víš, když jsi už od začátku sám? Huh? Trpíme kvůli našim poutům! Chápeš jaké to je každého ztratit?" -Sasuke

Žádné komentáře:

Okomentovat