čtvrtek 25. září 2014

Ketrin








Další interview!I když byl rozhovor neplánovaný tak jsem ráda že rozhovor byl uskutečněn!
Ketrin mi odpověděla hned v den kdy jsem se ptala a za to jsem vděčná protože to bylo pravdu rychlé!
Ketrin můžete sledovat na deviartu, facebooku.

Doufám že se rozhovor bude líbit a Ketrin za rozhovor









Jak jsi se dostala ke cosplay-ování?

Dalo by se říct, že skoro omylem. Jednou mě kamarád pozval na anime akci v "kostýmech." Udělala jsem si svůj první cosplay a vyrazila. V té době jsem ani netušila co cosplay je. 


Máš nějaký dream cosplay?Jaký?

Mám jich víc, ale většinu z nich asi neuskutečním. Jedním z nich je například Koi Nami nebo Wildfire Zyra z LoLka. Z anime je to Koneko nebo Rias Gremory z High school DxD. ( Ale tu uniformu neušiju a na ebay je moc drahá ).

Který tvůj cosplay je podle tebe ten nejlepší?

Těžko říct, moje cosplaye mi zatím připadají velmi průměrné a na každém mám něco co se mi nelíbí. Ale největší úspěch má asi Katarina. 


Pomáhá ti rodina s cosplay-ováním?

Ano, maminku otravuju s došíváním některých věcí, které bych sama nezvládla. A sestru mám jako fotografa 

Co tě na cosplay-ování nejvíce baví?

Možnost být na chvíli někým jiným. Ten pocit když vaši postavu někdo pozná nebo vám ji pochválí, to přímo zbožňuju 

Jak reaguješ na špatné reakce na tvůj cosplay?

Brečím..  Ne opravdu, nedělám si legraci. Kždy se snažím dát ze sebe to nejlepší, i když to mnohdy nevyjde. A reakce typu "bitch" a "fail" opravdu zabolí. Zde bych citovala kamaráda: "Jsme jenom lidi, k****!"
Ale je-li to oprávněná kritika s tím, jak cosplay zlepšit, jsem za ni ráda.


Stalo se ti někdy že jsi šla po ulici a někdo tě poznal?Jaké to bylo?

Ano image občas se to stává, ale ne moc často. A je to takové... mmm... Děsivé. image

Jaké je tvoje nejoblíbenější anime?

Awww... Těžká otázka, nelze vybrat jedno.  Ale mezi mé oblíbené rozhodně patří Durarara nebo FT 


Inspiruješ se od jiných cosplay-erů?

Ano, velmi často. Prakticky vždy když dělám cosplay podívím se nejdřív na mnoho ostatních cosplayerů a jejich techniky. Také je občas žádám o rady ( Adurna je opravdu skvělý rádce image ).

Jaký byl tvůj první cosplay?

Halibel Bleach - a byl to hrozný fail. 

Chtěla by ses podívat do Japonska?

Jako každý příznivec  Japonska, jistěže ano. Vezměte mě někdo sebouuu...


Čím by ses chtěla živit?

Propagováním her v nějaké společnosti. Což se mi ale nepovede ( ano jsem optimista) image

Máš i nějaké kupované cosplaye nebo jsou všechny homemade?

Ano mám. Ale 90 procent cosplayů mám dělaných doma. 


Je nějaké místo kde chodíš a tkz. utečeš od reality?

Summoners rift nebo Třebíč.

Tvoje oblíbená manga?

Love stage - dont kill me pls. image


Jaký byl tvůj nejtěžší cosplay?

Na nejtěžším zrovna pracuju. image

Máš nějaký vzkaz pro tvoje fanoušky?


Chtěla bych jim poděkovat za podporu a za to, že to se mnou vydrželi. Protože převažně kvůli nim jsem schopna ve své práci pokračovat a zlepšovat se. Luv ya guys  PS: speciální poděkování má ode mě LucklceQ za jeho neskutečnou podporu, ač se mu neustále snažím vysvétlit, že to co pro mě dělá si nezasloužím. Ale on si nedá říct. Děkuju ti .

Žádné komentáře:

Okomentovat