neděle 19. října 2014

Filmy?Filmy.


YO,
už je to pomalu měsíc co začalo moje oblíbené roční období.Jop, je to podzim.Plno lidí je za léto ale já jsem prostě za podzim, je takový neutrální.Možná že se mi podzim líbí v tom že je všechno takové barevné.Prostě období stvořené pro fotografy.



Včera jsem byla v kině na Annabelle.Poprvé jsem byla na hororu v kině.U lekaček jsme se lekalaprotože ta hlasitost a velké plátno .. to prostě nešlo se neleknout.Navíc panenka Annabelle prý opravdu existuje.Je v takové vytrýně a dvakrát do měsíce jí příjde kněz požehnat(nebo něco takového).

Ve filmu je taková loutková, fakt hnusná, a v realitě je hadrová.
Vlastně to má souviset s hororem V Zajetí Démonů a když porovnám tyhle dva horory tak je Annabelle fakt slabota.Ze začátku jsem se bála, nebudu si tu hrát na hrdinku, ale potom to byla úplná hovadina.Moc příběhů v jednom.Nedávalo to smysl.Byly tam ale části u kterých jsem byla uplně napjatá, protože jsem nevěděla co se stane, a pak to skončilo tak postiženě.Prostě fnsejnflsd!!S kámoškama nás to dost zklamalo.

A bacha!Další díl filmu na který tak dlouho čekám!Fanfáry prosím.

HUNGER GAMES 3 PART 1!
Prostě se uplně moc mega těším!
Viděla jsem cca 3-4 min. trailer ale bohužel ho nemůžu najít.Takže vám sem hodím tenhle:


Bude to LEGEN- počkej jsi .. ano vy víte co potom následuje .. DÁRNÍ!

Když už tady píšu hlavně o filmech, doporučuju Divergent.


Hraje tam herečka Shailene Woodley kterou všichni známe z filmu Hvězdy nám nepřály.
Nechci vás nějak moc spoilerovat takže tady je trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat