pátek 12. dubna 2013

School love


1.Díl

Jsem Naruto Uzumaki a chodím do vysoké školy Millenton.Na škole jsem dost oblíbený,všichni se na mě dívají a otravují mě.Chvilkama bych chtěl být v jinačí kůži,protože holky mě špehujou a to mi dost vadí!
Naše škola je spojená se střední školou Wonfulskou.

"Naruto?Co tu děláš idiote?"Sasuke je můj nejlepší kámoš,taky oblíbený..dokonce více než já.
"Nic..jenom tu zabijím čas."Nesnáším takové otázky."Co Sakura..?"
"Furt je jenom naštvaná.Už mě to celkem i štve.Za to Karin,Ino..nebo.."Sasuke je strašný zvrhlík.
"..a Mei.."Jojo..Mei.Počkat?


"COŽE?!Mei?Jsi peďák?Naši učitelku?"Chvílema je to větší idiot než já.
"Proč ne..je kus."

"Sasuke....jí je o..20?Víc než tobě.Zapomeň.."Musel jsem hlasitě vydechnout.Vím že je Sasuke hezčí a oblíbenější než já,ale tahat se s učitelkou?Trochu hovado ne.
"Hej..nepíšeme náhodou z biologie?"Řekla Ino znuděně.
"Nevím..asi?Možná..né.."Odpovídal Kiba.
Naše partička vždycky leží na školním dvorku,jsou tam taky ti Wonfilsci.Říkáme jim tak,moc je nemusíme..moc se roztahujou a myslí si bůh ví co.
"Ahojky!Chtěli by jsme vás pozvat do fanklubu Yaoi!Je to nový klub a jestli se vám Yaoi líbí budeme moc rádi když se přidáte."Co jsem říkal..nic proti Yaoi nemám..ale.Do klubu 100% nepůjdu.Pak ze mě bude ještě gay.
"Naruto!Ty jsi dost oblíbený!Líbí se ti Yaoi?"Naruto znuděně otevřel oči.
"He?Sorry,se středoškolákama se netahám."
Holka pochopila a s těžkým odmítnutím se zhroutěně vrátila ke skupince holek.
Vidíte?Prostě jsou jako šváby,né že by si zůstali na svojí polovině.Oni se roztahujou všude!
"Naruto tady je!"Šťouchl Sasuke do Naruta.Ten se jen pohledem obrátil na jednu dívku která si právě sedala na lavičku a otevírala notebook.Potom si vytáhla z tašky sluchátka napojila je do noťasu a opřela se o lavičku,zavřela oči,jenom tak tam seděla.
"Půjdeš za ní?"Šeplt Sasuke na Naruta.
"Né..vždyť jí ani neznám."Odpověděl a zase zavřel oči.


Děkují za přečtení! :).Okomentujte a ohodnoťte..doufám že se líbil !





Žádné komentáře:

Okomentovat