neděle 14. dubna 2013

School love

2.Díl

"Ale když tam nepůjdeš tak jí nikdy nepoznáš IDIOTE!"Vyjel Sasuke na Naruta.
To je pravda..ale co jí mám říct?
"Kam jdeš?"Řekl když viděl že jde Naruto pryč.
"Kam asi?"Mířil směrem k dívce.
"Ahojky."Došel k ní a pronesl,jenže ona mu vůbec nevěnovala pozornost a dívala se se sluchátkama na uších do noťasu."Haló´!"Vykřikl.
Nic..zkusím tohle.


Začal mávat rukama před obličejem dívky a ta si toho všimla.První reakce byla:"He..?"Sundala si sluchátka z uší."Sorry..já jsem tu.."Zavřela notebook a přisunula si ho více k sobě."..měla rozdělanou práci a když-Zarazila se.Úplně změnila tón hlasu a řekla:"Co chceš?"
"Jenom jsem...já..no..teda.."Nemohl se vymáčknout.
"Hmm..?"Vydala za zvuk dívka a nadzvedla jedno obočí což se jevilo jako nechápavý obličej.
"Jmenuju se Naruto!A ty?"Řekl Naruto s úsměvem na tváři.
Dívka se ironicky zasmála a pronesla:"Já vím kdo jsi."
Ona ví..? *radost*

"Upřímně.."Falešně se usmála na Naruta."..nemám tě ráda."I falešný úsměv zmizel.
A..ale proč?Ani jsem jí nepoznal a už mě nenávidí! *zklamání*
"A proč?"Zeptal se zoufale Naruto.
"Protože se s středoškolákama netaháš a stejnak nás nemáš rád.Povyšuješ se nad ostatní a jseš free.Tvoje povaha mě přímo nutí tě zabít."Usmála se,znova otevřela noťas nasadila si sluchátka a pokračovala v práci.
Naruto zklamaně odešel a sedl si vedle ostatních.
"Tak co..víš aspoň jak se jmenuje?"Rýpl do něj Sasuke.
"Zmlkni.Tys to věděl že jo?"
"No jasně že jo.Jmenuje se Hinata a přímo tě nesnáší..jo vybral sis špatnou osobu."Sasuke se na Hinatu koukl svůdným pohledem a ta ho pouze očima probodla."Viděl si to?"Šeptl.
"Jo..ani tebe nemá moc v lásce."Řekl když viděl Hinatin obličej.


Konečně po škole.Ta dívka teda Hinata mi celkem vrtá hlavou...ale má pravdu.Jejich školu jsem vždycky jenom odsuzoval a nikdy jsem je neměl rád.Bral jsem je jako vlezdoprdelky.
"Ahoj"Řekl svůdný hlas za Narutem.
Naruto se otočil a osoba mu rychle přikryla oči.Slyšel jak se osoba tiše zasmála.
To je dívčí hlas..zase jedna poblázněná fanynka!

"Hej..nech mě jít."Řekl v klidu.
"Co za to?"Odpověděla osoba.Já ten hlas znám!
"Co chceš?"Pokračoval bez toho aniž by odpověděl.
"Tohle."Řekla a vášnivě dala Narutovi polibek.Ten přivřel oči a poddal se jí,byl duchem uplně jinde..ani na okamžik nezaváhal.
Když osoba přestala Naruto otevřel oči aby jí viděl.Jenže už tam nikdo nebyl.
Co..to bylo?Naruto se rozběhl aby jí chytil."Počkej!"Vykřikl za běhu protože viděl běžící osobu.Jenže ta jeho volání ignorovala a zabočila do uličky.Když tam Naruto doběhl viděl pouze slepou uličku se zdí.
"Sakra!"Řekl a bouchl do popelnice,založil ruce do kapes a pomalým krokem odešel.
Za zdí se opírala osoba celá udýchaná.Posadila se,jemně si prstem pohladila rty potom si skousla dolní ret a pomalým krokem šla dál.






Žádné komentáře:

Okomentovat