čtvrtek 18. dubna 2013

School love



3.Díl



 Co to bylo?Proč jsem nic neudělal?Takový..takový pocit.
"Naruto máš tu návštěvu!"Ozvalo se zezdola.
Naruto seběhl dolů a u dveří stála osoba kterou nečekal.
"Ino?Co chceš?"Zeptal se s nezájmem.
"No.Nešel bys na tu párty co je za hoďku u Honny?"
"Myslíš ten bar 'u Honny'?"
"Jo,přesně ten."
"A co tam..?"
"No jako obvykle.Pojď aspoň bude více lidí když půjdeš."
Naruto zaváhal ale potom oblékl mikinu a šel.
Je divné jít s Ino,jenom já a ona.Né že bych po ní jel nebo tak něco ale..furt se na mě dívá a to mě štve!
"Co je?"Zeptal se Naruto.
"Ni..nic!"Ino odvrátila hlavu.



"Tak si přišel!"Zařval Sasuke když viděl Naruta v dveřích.
Ino ho držela jako by s ním chodila to se mu však nelíbilo a rychle se vypařil.Daleko od ní.
"Tady máš."Vrazil Narutovi pití do ruky.
"Dík."
"Dívej se do rohu."Sasuke se otočil a Naruto taky.
Roh.Moje bývalé místo,he?Ona je tu taky?
"Proč si myslíš že jsem tě sem pozval."Řekl Sasuke a napil se piva.
"Po..počkat takže bys mě nepozval kdyby tu nebyla?!"
"Jo,idiote."Uplně v pohodě odpověděl."Tak co teď?"
"Nic."Otočil se Naruto zpět a díval se na pití které měl položené na baru.
"Jak nic?"Vyjekl Sasuke a otočil se za ním.
"No nepůjdu za ní znova.Nenávidí mě."Odsekl a chystal se k odchodu.
"Počkej..ježiš.Naruto.."Křičel když se díval na odcházejícího Naruta.
Naruto se prodíral přes parket.A někdo ho chytl za ruku.
"Hump.."Naruto dostal polibek."Co to sakra.?!"Ale zarazil se když viděl kdo mu polibek dal."Já..tě nechápu.""Mlč."
Proč mi to dělá?Vždyť mě..já nevím.Možná že to byla ona.Ta osoba,ten pocit,měl jsem ho i minule.
"Ty jsi byla-"
"Mlč!"Koukla se do stran jestli je někdo nevidí a znova dá Narutovi polibek.
Jako..jako by..mě..vysávala.Ale ten pocit je neuvěřitelně úžasný.
Na tváři se jí objevil uškleb a utřela si pusu.Poté odešla jako by se nic nestalo.
To co mi ale dělá mě zabijí..nevím proč mě to k ní táhne.Je tak krásná,sexy,tajemná a vůbec..divná.




Žádné komentáře:

Okomentovat