sobota 11. května 2013

Lovers (5)


5. Díl



„T-Ta..-ti?“ piskne Naruto. Minato ho drží za ramena a každou sekundou sou jejich rty blíže. Naruto je úplně šokovaný a ničemu nechápe. Minato pevněji drží Naruta a náhle ho políbí. Uzumaki pevně cítí dotyk rtů ale hromadí se v něm zhnusení. Chvíli se jako kdyby nedokáže hýbat a pak rychle odstrčí otce od sebe. „Zbláznil ses-dattebayo?!“ vyletí. Minato se zasměje, náhle zmizne oblaku bíleho kouře a namísto Minata na gauči sedí Kushina. „Henge no Jutsu?!“ Naruto nevěří vlastním očím. „Ty by jsi čekal, že by mě Minato podváděl s tebou?“ zasměje se Kushina. „Mami!! Co to bylo?!“ vyletí Naruto a utírá si rukávem rty. „Jen sem chtěla vědet, jak se dokážeš líbat. V skutečnosti líbaní nejde jen tak nacvičit. A když jo, tak musíš mít někoho, kdo by byl tvým pokusním králikem. Mimochodem, ty to nepotřebuješ, líbaš docela fajn-dattebane,“ usměje se Kushina. „T-To je podlé-dattebayo,“ zapláče Naruto. „Naruto, chci se tě na něco zeptat,“ řekne Narutova mamka pevným hlasem. „Nejsi na kluky, viďže ne?“. „Nejsem-dattebayo!!“ vyletí Naruto. Hned si vzpomene na Sasukeho vtípek a rozhovor s Hidanem. Zatváři se zraneně. „Naruto, když se něco dějě, tak mi to řekni,“ Kushina se usmívá a Naruto se už neudrží. Hodí se Kushine do náruče a rozbrečí se. „Já nevím! Nevím! Chci mít holku ale pořád mi lítají podivný věci hlavou! Dneska si ze mě Sasuke vystřelil a téměř sem ho políbil, a taky sem zjistil, že Hidan a Kakuzu sou spolu a taky Ino a Sakura. Dnešek je hrozný! Nevím co dělat! Nevím jestli sem na kluky! Co mám dělat-dattebayo?!“ spovědá se Uzumaki. Kushina jenom poslouchá a přikyvuje. „Nedělej si s tím starosti Naruto. To, že Ino a Sakura sou spolu a také Kakuzu a Hidan je jejich věc, ty s tím nemáš nic společnýho. A ten vtípek,.. nuž... chtěl jsi ho políbit?“ zeptá se Kushina. Naruto se zarazil. „Já nevím! Asi ne! Nejsme na kluky! Kdybych to udělal tak mě Sasuke zabije a nebyl bych tu!“ brečí. „Naruto, je opravdu těžké říct ti, jestli si na kluky nebo ne, ale pamatuj, že já a Minato sme tvoji rodiče. Chceme všechno nejlepší pro tebe. A nezlob se na mě,.. byl to jenom menší žertík,“ poví Kushina a tuze svého spovídajíciho syna obejme. „Vadí..-dattebayo,“ zamumle Naruto. Kushina se lehce zasměje. „Neboj, už to neudělám. Už je pozdě, nepůjdeme spát?“. „Fajn..,“ zamumle Naru.

„Dneska bude u mě-... héy Naruto! Posloucháš mě vůbec?!“ Sasuke zamává rukama. Naruto leží na lavici a nic nevnímá. Včerejšek si bere daně. Uzumaki ani nespal kvůli všemu. „Oyaho!“ zazní melodický hlas. Naruto zvedne hlavu a vidí Hidana jak vchází do třídy. Ostatní se k němu hrnou. Za Hidanem vkráčí Sasori a Deidara. Ignorují ostatních a sedli si do posledních lavic. Holky se na Sasoriho a Deidaru lepili ale oni je ignorují a začali si povídat o umění, až nakonec z toho byla hádka. „Umění je výbuch,hm!“ vykřikne Deidara. „Ale houby! Umění je věčná krása!“ oponuje Sasori. „Ale hovno, vy dva! Umění je Jashin!“ zasměje se Hidan. Dei a Sasori se na sebe podívali a přikývnou. Postaví se z lavic a kráčí za Hidanem. „A kurva!“ vyletí Hidan a třílí pryč. „Pojď sem ty šmejde! Udelám z tebe jednu ze svých loutek!!“ vykřikne Sasori. „Nechte to na mně, Sasori můj pane! Vyhodím ho do vzduchu několik metrů!!“ vykřikne Dei. „Chjo..Naruto!!“ Sasuke praští Uzumakiho po hlavě. „Co sakra chceš?!“ vyletí Uzumaki. „Raději tě nebudu otravovat!“ vykřikne Sasuke a míři pryč. Naruto tiše zafuní. Prostě nemá náladu. „Hey, Naruto!“ uslyší. Zvedne hlavu. „Sakuro-chan,“ zamumle. „Dneska večer je u Sasukeho párty, jdeš na ní? Protože já a Hinata vaříme a když jdeš i ty, tak musíme vařit ještě pro dalších 10 osob,“ poví Sakura. Naruto zastoná. Měl Sasukeho poslouchat. Zvedne se a podejde ke Sasukemu, který právě něco opisoval do sešitu. „Sasuke,.. tehdy jsi něco říkal,“ začne. „Ano, jestli chceš tak přiď,“ poví Uchiha a dál se věnuje opisování. „Půjdu,“ řekne Naru Sakuře. Růžovovlasá holka přikývne a odejde. Naruto se podívá sem oknem. Vidí Hidana jak utíká před Uměleckou dvojkou. Podepře se loktema o parapet a sleduje je. Zrazu schytá po zadečku. Rychle se otočí, ale všichni vypadali normálně. Neviděl nikoho, kdo by mu to udělal. Kousek se začervenal. Znamená to, že má o mně někdo zájem?, ptá se sám sebe. Jako kdyby o něm zájem nebyl. Má i fanklub, ale pořád před ním prchá. Když ho popadnou, tak to nedopadne dobře. Otočí se, aby znovu sledoval Akatsuki honičku, ale vtom před sklem proběhne Hidan a za ním malý bílý pavouk. „KATSU!!“.






Žádné komentáře:

Okomentovat